zaterdag 10 januari 2009

Effe Voor Het Laatst



Vandaag effe voor de laatste keer met Hanneke naar Lauwersoog geweest. Komende maandag word ik voor de derde keer in 5 maanden aan mijn rechterknie geopereerd in het Martiniziekenhuis. In mijn knie bevindt zich een burza, dat is een ontstoken sluimbeurs, die al 2 keer operatief verwijderd is. Alleen blijkt de realiteit anders, want ik loop sinds een paar weken alweer met ''een half ei'' in/op mijn knie.
Het zal dus even rustig aan doen worden de komende weken. Vandaar dat we vandaag voorzichtig nog even hebben proberen te genieten van ons zeer geliefde Lauwersmeergebied. We zagen zoals altijd weer van alles.
Wel 25 buizerds, kramsvogels, slob- en eidereenden, zilverreigers, bonte kraaien en verscheidene soorten ganzen. Terwijl de haven van Lauwersoog ook nog eens stevig met ijs bedekt lag. Omdat mijn knie toch erg gevoelig is, zijn we vrij snel weer richting Groningen gegaan. Al met al toch een heel leuke ''halve dag'', waarbij het ''maandagochtend vooruitzicht'' steeds door je hoofd spookt.
Het zal wel weer goed komen!!!

3 opmerkingen:

  1. Wel 25 buizerds.

    Ik zag er laatst in Dwingeloo ook vier binnen 100 à 150 meter.

    En dan te bedenken dat dat beest hier eind jaren zestig bijna uitgestorven was door alle chemische troep in de landbouw...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Henk,
    Sterkte met die operatie morgen.

    BeantwoordenVerwijderen