maandag 19 januari 2009

Gesigneerd exemplaar 1



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast.
Hier is nummer 1: ''De grond onder haar voeten'' van Salman Rushdie
Ik kreeg de handtekening bij Boekhandel Scholtens in Groningen tijdens de Boekenweek van 2001, ook het Boekenweekgeschenk ''Woede'' werd door hem gesigneerd.Voor mij maakte hij een speciale uitzondering door ook ''De grond onder haar voeten'' te signeren omdat ik er expliciet om vroeg (zijn begeleiders waren het er niet mee eens en lieten dit zeer duidelijk merken) Rushdie keek mij aan, lachte, en zei ''for you of course''. Ik was het helemaal met hem eens!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Henk,
    Ik ga ervanuit dat je toen dus ook 'Woede' van Rushdi gesigneerd gescored hebt. Waarom zie ik die niet als nr. 2 (of nr 1a in je 'gesigneerd'-lijst?
    Als je hem kwijt wilt wil ik hem wel van je overnemen.
    Groet, Bert

    BeantwoordenVerwijderen