donderdag 22 januari 2009

Koekjes van Jamin


''De koekjes van Jamin daar zit de schimmel in'', zongen wij vroeger altijd.
Ik vroeg me wel af waarom, maar ach, iedereen zong het dus ik zong gewoon mee.
Sinds vanmiddag denk ik echter het fijne van dit versje te weten.
Ik liep vanmiddag (22 januari 2009) even langs het winkelcentrum Paddepoel en mijn blik viel op een grote poster met de wervende tekst ''Kom maar binnen voor heel veel Sint verrassingen''.
Er zijn 5 mogelijkheden, 1 De snoep en koek troep wordt opgeruimd, 2 De Sint wordt alsnog uitgenodigd zijn inkopen bij de Jamin vestiging te doen, 3 De advertentie hangt er alvast voor 5 december 2009, 4 De schimmel van de Sint gaat vergeleken worden met de schimmel in de koekjes, of het is bij Jamin gewoon een zooitje en weet niemand meer dat de poster er nog steeds hangt. Conclusie, niet meer bij Jamin kopen ''want de schimmel kon toch weleens in de koekjes zitten''

3 opmerkingen: