dinsdag 27 januari 2009

Weblog verbazing


Ja, je hebt een weblog of niet en dan zal je het weten ook. Nooit heb ik verwacht in de korte tijd dat ik een weblog heb zoveel bezoekers te trekken.
Ik ben begonnen op 25 december 2008 met mijn eerste berichtje, er zijn er nu op 27 januari 2009 inmiddels (met deze erbij) 57 te lezen. Om U een idee te geven van mijn verbazing het volgende; Mijn weblog werd in 34 dagen 1234 keer bezocht, waarvan 503 bezoeken ''uniek'' waren, deze 1234 bezoeken bekeken in totaal 2959 pagina's (berichten dus!!), De bezoekers kwamen uit 50 verschillende landen en uit 244 verschillende steden van over de hele wereld verspreid. Leuk is het om te weten dat je berichtjes (want meer is het echt niet) ''gelezen'' (zelf denk ik bekeken worden) van Hanoi in Vietnam tot Temuco in Chili en van Jyvaskyla in Finland tot Melbourne in Australie. Het meest bezochte bericht is nog steeds de ''Rondvaartijsbreker 2'' maar met stip stijgt ''Tip voor Eva Hulscher''. Mijn meest dierbare is echter ''The man from the other side'' Ik hoop dat iedereen nog veel plezier aan mijn weglog zal beleven in de toekomst. Aan mij zal het niet liggen, de meeste ideeen liggen voor het ''oprapen''
P.s Ik moet iedereen de hartelijke groeten doen van Ewout Bessebal, hij blijft U in de gaten houden zegt hij!!
Kijk ook eens naar mijn goed bezochte fotosite !!

3 opmerkingen:

  1. Dan zit je toch al snel op een behoorlijk gemiddelde. Blijf maar rustig oprapen>

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat goed met Henk.
    Ik hoop wel dat je wat gaat schrijven over het bootjesvolk dat kan wat spannender worden dan handtekeningen.
    Maar ik lees alles met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen