woensdag 4 februari 2009

Gesigneerd exemplaar 5



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is exemplaar nummer 5.Ditmaal het boek ''Daar gebeurde het in Groningen'' van Beno Hofman. Het boek werd te koop aangeboden bij de Bibliotheek Groningen, die voor een heel grote boekverkoping het voormalig Noorderbad zwembad afhuurde en volledig had volgestouwd met boeken. Ik heb daar heel veel mooie koopjes gevonden o.a. ook het boek ''Daar gebeurde het in Groningen'', de schrijver Beno Hofman liep ook boeken te scoren en was ondanks het feit dat hij het zonde vond dat ''zijn boek'' daar lag, bereid het voor me te signeren

2 opmerkingen:

  1. Uitgeverij Xeno, 1995. Kijk nog even op de laatste bladzij, vlak boven het woordje colofon. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou is het boekje mij pas ECHT iets waard.

    BeantwoordenVerwijderen