dinsdag 24 februari 2009

Gesigneerd exemplaar 9



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is exemplaar nummer 9. Ditmaal twee cd's van de nederlandse metalformatie Gorefest. Ik heb Gorefest, wat een van mijn lievelings bands is, een keer of 7 gezien ben door de jaren heen de leden van de band gaan kennen en heb zelfs een keer bemiddeld in een vermeend verschil van mening tussen de band en poppodium Vera in Groningen. De ''bemoeienis'' heeft geresulteerd in een fantastisch concert van de band in Vera. De band bestaat uit Frank Harthoorn - guitar, Boudewijn Bonebakker - lead guitar, Ed Warby - drums em Jan Chris de Koeijer - bass and vocals. Met Jan Chris, die ik inmiddels alwel 15 jaar ken, telefoneer ik elk jaar op 20 oktober even om hem te feliciteren met zijn verjaardag, hij feliciteert mij dan met weer een trouwjaar erbij. Sommige zaken moet je bijhouden tenslotte ook al hebben beiden partijen het druk. De beide cd's zijn in Simplon Groningen op 23-02-2007 gesigneerd door de band. Gorefest is op 7 en 8 maart te zien in Mexico!!!

1 opmerking:

  1. Ah Gorefest! Stevig strakke band, die ik in 1994 op Rocking Colonia (of was het toen al onderdeel van Pinkpop?) zag. Enigszins om mijn vrienden te choqueren zei ik dat het beste concert van Pinkpop 1994 Gorefest was. Nu vond ik ze dan ook erg goed. Ik moet wel zeggen dat het wel iets op mijn lachspieren werkte als na een teringbak gegrunt vriendelijk en beleefd door de heer de Koeijer werd uitgelegd dat het een lied was over het verdwijnen van de Ozonlaag. Maar ik zou ze graag nog eens zien. Mexico is net wat uit de route begin maart...

    BeantwoordenVerwijderen