dinsdag 10 februari 2009

Moet je nou eens horen


Moet je nou eens horen wat ik weer ontdekt heb, schreef mijn grote vriend en heavy-hardrock-black en gewone metal liefhebber de heer R.B uit het wonderschone Hgk. gisteravond in een mailtje aan Stormblast1953. Nou ben ik van nature zeer wel willend in het luisteren naar andermans ontdekkingen, maar dit?????? De Heer R.B. uit Hgk. heeft namelijk de band Abruptum uit Zweden ergens uit een knekelveld opgedoken. Hij schreef, ten overvloede, in zijn overigens zeer vriendelijk mailtje dat ik het geboden geluid waarschijnlijk ''op zeker'' niet zou kunnen waarderen. Hij blijkt mijn smaak, wat deze muzieksoort betreft, redelijk tot goed te kennen, want wat voor een ''kolere herrie'' ik in mijn altijd zeer rustige mailboxje aantrof wil ik U beste lezers niet onthouden Luister mee, maar zeg nooit dat ik U niet gewaarschuwd heb! Plezier ermee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten