zaterdag 7 februari 2009

Nieuwe Wallage

In mijn mailbox vond ik het volgende bericht/verzoek/uitnodiging.
Geachte leden van het stadspanel,

Na tien jaar neemt burgemeester Jacq. Wallage op 1 juli 2009 helaas afscheid. De gemeenteraad van Groningen gaat voor de stad op zoek naar een uitstekende opvolger. De eerste stap is het opstellen van een profielschets. Daarin staat wat voor burgemeester we zoeken in Groningen.

De gemeenteraad vraagt stadjers advies bij het opstellen van die profielschets. Van 2 t/m 15 februari kunt u op de website: www.stadzoektburgemeester.nl aangeven welke eigenschappen u belangrijk vindt voor de nieuwe burgemeester.

Wij stellen het bijzonder op prijs als u de enquĂȘte op www.stadzoektburgemeester.nl wilt invullen.

Namens de gemeenteraad van Groningen,

Arjan de Rooij, fractievoorzitter PvdA
Eelco Eikenaar, fractievoorzitter SP
Drewes de Haan, fractievoorzitter GroenLinks
Betty de Boer, fractievoorzitter VVD
Jan Seton, fractievoorzitter CDA
David de Jong, fractievoorzitter ChristenUnie
Elco van der Wilt, fractievoorzitter D66
Geert Spieker, fractievoorzitter Stadspartij
Stephan Antuma, fractievoorzitter Student en Stad



P.S. U ontvangt dit bericht omdat u bent ingeschreven als lid van het Stadspanel van de gemeente Groningen.

Ik heb gestemd, maar zeg nog niet hoe, wat of welke.
Ik zal een tipje van de sluier oplichten, Geert (Sla op zijn Kop) Spieker en Betty (Kijk mij eens lekker-mooi-paars zijn) de Boer, hebben om verschillende redenen aangekondigd weg te gaan uit de gemeenteraad (ik heb geen tijd en zin meer, en ik ga misschien wel naar ''Europa''). In volgorde van sluier-oplichting kandidaat een en twee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten