vrijdag 27 februari 2009

Tattoo





Op mijn rechterarm heb ik een paar jaar geleden een tattoo laten zetten.
Het begon met een bandje op mijn bovenarm, dat bandje is in de jaren daarna ''uitgegroeid'' tot een ''sleeve''. Een ''sleeve'' is een tattoo over de hele arm. Zelf ben ik er heel tevreden mee, maar ben me er terdege van bewust dat dat niet voor iedereen geld. Ga dus nooit proberen ''tattoo tegenstanders'' over te halen een tattoo ook mooi te vinden. Er is eigenlijk geen tussen weg, ook al is het plaatje nog zo mooi, tattoo nee, blijft tattoo nee!!. Er is ook nog de groep die zegt het mooi te vinden, maar tegelijkertijd ''voor jou'' het tegenovergestelde niet wil verkondigen. Mijn goede raad aan hen is ''Zeg gewoon niets, als er niet om een mening gevraagd word'' Wanneer er wel een gegeven moet worden, omdat er expliciet naar gevraagd word, zeg wat je ervan denkt!! Zelf heb ik nooit een tattoo laten zetten voor een ander, maar alleen voor mezelf. Er word wel veel naar gekeken in mijn geval, er werd zelfs een keer tijdens een concert van Dinosaur Jr. in Vera in Groningen gevraagd of er een foto van gemaakt mocht worden door een zeer professioneel fotograferende dame naast me. ''Natuurlijk altijd goed'' was mijn antwoord en zie hier dus het resultaat. Mijn tattoo is ''gezet'' door Wim Suiveer aan het Zuiderdiep in Groningen en is uniek omdat er ''geen ander'' rondloopt met deze tribalpatronen.

1 opmerking:

  1. Hey!

    Mooie tattoo! Ik heb bijna dezelfde tattoo begin 2008 gezet. Toch grappig want daarvoor had ik ook nog nooit iemand gezien met zo,n soort sleeve. Maar uniek blijft ie altijd omdat het patroon altijd anders is. (al lijkt die van mij best veel op die van jou)

    BeantwoordenVerwijderen