zaterdag 18 april 2009

Amnesty International Benefiet









Vrijdagavond 16-04-2009 werd een benefiet avond georganiseerd voor Amnesty International in Simplon Groningen. De uitreiking van de ''Glazen kaars'' werd omlijst met muziek van verscheidene bands. Voor het uitreikings moment waren ''In Your Face'', ''Twiggy Sleaze''en ''Dee Dee York'' te zien en te horen. Na het ''moment'' kwam ''Moke'' de zaal vermaken, met daarna om 01.30 nog eens de ''Spotrockers''. Aangezien ik alleen Moke wilde zien, heb ik me geduldig door drie eerste ''support bands'' heen geslagen. Eerlijk is eerlijk, het was eigenlijk helemaal niet slecht wat de twee bands lieten horen. Na het ''moment'' waarin een somalisch meisje een glazen kaars uitgereikt kreeg voor haar inzet voor de opvang van geestelijk gehandicapte somalische kindertjes, kwam dan toch eindelijk om 23.45 uur !!!! Moke ''on stage''. Zoals te verwachten was speelde de band met succes en enthousiasme afwisselend al hun bekende en nieuwe nummers. Het zat er om 0.45 uur voor alle fans van de band weer op. Al met al geen ''verkeerde avond''. Trouwens de ''Spotrockers'' heb ik gelaten voor wat het was, want ik had inmiddels slaap!!!

All the pics copyright @ Stormblast1953.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten