zaterdag 4 april 2009

Niet gesigneerd exemplaar 1



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is een niet gesigneerd exemplaar nummer 1, de ''Inburgeringscursus Groningen''. Het is een leuk boekje geworden dat onder redactie van Herman Sandman en ene Frank den Hollander tot stand is gekomen. Het mag algemeen bekend zijn dat Stormblast1953 niet oorspronkelijk uit het groningse, maar uit het westerse van ons mooie Nederland voortgekomen is, net als een van de twee redactieleden ook zijn ''roots'' niet in het groningerland heeft liggen. Vandaar ook de constatering dat het boekje een heel hoog ''dat heb ik lekker bij jullie gehoord gehalte heeft'', desondanks blijkt het boekje nog steeds een hit te zijn op de groninger boekenmarkt. Dat mijn boekje nog steeds niet gesigneerd is komt waarschijnlijk (Het werd mij zeer vaak beloofd!!!) doordat het redactielid Frank den Hollander inmiddels een arbeidsvoorzieningsrelatie gekregen heeft met Truus Klep. Truus moet aan het werk volgens de verwarde denkwijze van het genoemd redactielid, hierin gaat hij ver, zo ver zelfs dat hij Stormblast aanmoedigt met haar te gaan mailen. Stormblast1953 probeert nu op zijn beurt Stormblast (zonder 1953!!!) te pakken te krijgen om de ''oprispingen'' van Frank den H. te doen stoppen, want wie weet welke rare, door hem niet te keren, verzinsels er nog meer bij hem boven komen drijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten