zondag 17 mei 2009

Badr Hari Vs Sem Schilt

Tot mijn heel grote spijt moet ik jullie zeggen dat mijn idool op het K-1 vechtsport gebied, Sem Schilt, gisteravond in de Amsterdamse Arena verloren heeft van zijn tegenstander Badr Hari. Eerlijk is eerlijk, op de overwinning van Badr Hari is niets af te dingen, het was zo gebeurd, maar lullig vind ik het wel. Daar ik Sem en zijn begeleiders een beetje persoonlijk ken, durf ik te zeggen dat dit niet verwacht was. Wat er met Sem aan de hand was weet ik niet, maar zijn dekking leek hij nog in de kleedkamer te hebben liggen bij aanvang van het gevecht. Badr Hari kwam vreselijk ''des Badr Hari's'' uit de startblokken en sloeg Sem op de kin waar hij hem maar raken kon. Terwijl Sem anders niet kinderachtig met zijn knieen en benen werkt/vecht, leek hij nu totaal overdonderd te zijn. Na twee zeer rake klappen op de kin, binnen de eerste minuten, was het einde oefening voor onze 2.12 meter lange reus

Laten we maar afsluiten met de geruststellende gedachte dat Badr Hari een winnaar is maar nog lang geen KAMPIOEN!!!

P.s. Lees voor een verslag van iemand ''die bij was'' het verhaal op Kortsluiting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten