zondag 3 mei 2009

Digitolle Grieze 3


''Digitolle Grieze'' die ''lekkere'' Groningse site van ''anoniemen'', die van zichzelf alles mag zeggen over anderen, heeft weer een geintje bedacht waar je toch echt het kwalijke niveau van de schrijvers van site uit op kan maken. Hoe klein kan je zijn, door groot te willen zijn. Er komt bij mij maar een reactie op, en dat is welgemeend ''BAH''
Ik heb geen enkele behoefte de Digitolle Grieze bijdrage aan de mensheid hier te tonen, dus als jullie behoefte hebben dit wanschrijven te lezen, doe het dan gerust, we leven tenslotte nog in een vrij land, maar zoek het zelf eventjes op.

7 opmerkingen:

  1. itisaai; Ik doel hierop http://digitollegrieze.web-log.nl/digitollegrieze/2009/05/tegenwoordig.html
    Er zijn dingen daar moet je effe NIETS over zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik had al wel een vermoeden, maar vroeg het omdat ik vind dat er niks staat wat niet zou kunnen. Ik heb zelf ook moeite met de nationale hysterie die ontstaan is bij sommige mensen en in een deel van de media. De gebeurtenissen zijn heel erg, maar er worden de meest gruwelijke gemeenplaatsen en cliché's uit de kast gehaald. Ik vind die blogpost eerlijk gezegd een terechte kritische noot tegenover de wijze waarop her en der in politieke correctheid wordt gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat word ons verteld door een stelletje figuren die alleen maar ''leuk'' doen ten koste van een ander en niet openstaan voor kritiek?? Joh, kom op en zet voor de lol eens twee keer een kritische noot onder hun spinsels dan weet je zeker dat je ''geband'' zal worden door de zelfbenoemde wereldverbeterars. Leer mij die meneer F. den H. kennen zeg, met zijn nep gronings gewauwel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg Henk, ik vind je een aardige man - maar hier begrijp ik niks van. Afgezien van het feit dat ik het met de strekking van het hier bedoelde Digitolle Grieze stukje volkomen eens ben, dacht ik: misschien zijn ze op dat blog desondanks helemaal fout. Dus ik op ondezoek uit. En wat blijkt? Het spijt me dat ik het eggen moet: je bent niet "gebanned" omdat je dingen schreef waarmee de redactie het niet eens was, maar omdat je - ook na meerdere waarschuwingen - maar bleef "spammen"in je reacties (en dat vervolgens nog ontkende ook). Dus doe nou even volwassen, en reageer (zonder spam) gewoon op het blog van de Digitolle Grieze wanneer je het ergens niet mee eens bent. En hou het beschaafd - want op en Groningse tak van de PVV zit niemand te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karel, Ik waardeer je goede bedoelingen maar mij lokt niemand uit de tent. Ik heb van die meneer een mailtje ontvangen waar hij later zijn oprechte (dat geloof ik zeker!!) excuses voor aangeboden heeft. Ik kan je vertellen dat als jij dat mailtje gekregen had er andere dingen gebeurd waren.
    Laten ze alsjeblieft niet de ''hielige onschuld'' gaan uithangen, want ik kan het ,naar mij gestuurde, mailtje als nog plaatsen. Verder heb ik 2 keer, waarvan 1 keer echt per ongeluk, mijn blogadres vermeld, terwijl deze mensen er alles aan doen om maar in de publiciteit te komen.
    Nee Karel, we praten nog weleens okay??
    Welterusten, en zoals je begrijpt hebben wij hier thuis iets te vieren hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja, en de PVV daar spuw ik op!!! Dus deze veronderstelling gaat echt niet op!!

    BeantwoordenVerwijderen