woensdag 20 mei 2009

Droompaar


In de nieuwsvoorziening hoor ik de afgelopen 24 uur steeds over ''eendroompaar''
Wat is eigenlijk ''eendroompaar''. Zou ik daarover hebben moeten dromen, of zal ik daarover moeten dromen, dromen andere mensen daarover, zijn die mensen ziek dat ze zulke dromen hebben of zijn het maar ''dagdromen''. Wat zadelen de mensen anderen toch met rare problemen op.
Beste jongens en meisjes, Jantje is 23 en laat zijn 24 jarige vriendin door een voetballertje afpikken!! Daar staat ons land al van op zijn kop, mexicaanse crediet crisis of niet. Nooit gedacht nog eens een stukje over J. en Y. te schrijven op dit blog.
Oh God, laat het niet waar zijn , Patricia en Adam ook nog uit elkaar!!
Nou, mijn leeftijdsgroep kent de reputatie van mevr.Paay nog wel van de tijd dat Paay nog een Paaytje was, dus dat was een kwestie van tijd. daar komen we wel over heen, maar onze Jan en zijn Yolante daar ga ik geheid nog van dromen. Man, man, man........

1 opmerking: