maandag 25 mei 2009

Ten Damme


De deurbel ging en tot mijn verbazing zag ik dat Wim Ten Damme bij ons aangebeld had. Wim, een vader met een beroemde dochter, ken ik al jaren. Hij weet dat ik een groot bewonderaar ben van zijn dochter Ellen en haar partner Robin. Robin is Robin Berlijn, en dat is de partner en begeleider van Ellen. Ook Robin ken ik alweer jaren want Robin was vroeger de ''inval-gitarist'' van The Fatal Flowers, op zich is daar weinig bijzonders aan, ware het niet dat Robin The Fatal Flowers tijdens een fantastisch concert in de Oosterpoort in Groningen totaal op sleeptouw nam.
Ook niet echt bijzonder maar..............Robin was toen 15!!!!!! jaar. Ik ben hem sinds die avond altijd blijven volgen. Robin is inmiddels een van ''de groten'' op gitaar gebied geworden. Ik ben zelfs voor hem naar een concert van Kane geweest, Kane is niets, maar Robin speelde zijn inval rol ook hier weer groots!!
Hij regelde de vrijkaartjes en ik zwaai even naar hem vanuit de zaal hahaha
Maar Wim dus aan de deur met 2 cd's van Ellen en een promotie kaart voor Stormblast1953. Wim, Ellen en Robin hartstikke bedankt!!!
Ps Op het filmpje staat rechts van Ellen, gitarist Robin

1 opmerking:

  1. Het wereldje is heel klein. Ellen ten Damme kwam vroeger af en toe met haar moeder mee als die haar zusje naar het gehandicaptenzwemmen bracht. De eerste schreden in het artiestenleven en de zorgen die haar moeder zich daarover maakte werden vaak besproken onder het genot van een kop koffie in de kantine van het zwembad. Het is goed te zien dat altijd alles op zijn pootjes terecht komt.

    BeantwoordenVerwijderen