woensdag 24 juni 2009

Banken terreur


Vandaag hoorde ik op het postkantoor van de naderende sluiting van ALLE postkantoren in Nederland. De lokettiste wist mij te melden dat ik voor geldzaken bij de plaatselijke ING bank terecht zou komen na de definitieve sluiting.
Dat vind ik heel erg vreemd, want ik heb 40 jaar geleden BEWUST gekozen voor de Giro, want giroblauw paste bij MIJ, ik wilde niets maar dan ook niets te maken hebben met de commerciele banken. Nu word ik echter gedwongen toch naar een van oorsprong zeer commerciele bank te gaan voor mijn financiele zaken. Een schandelijke ontwikkeling in een tijd waar een ''giro'' boven de bankpartijen zou moeten staan. Zoals zoveel dingen zal ik me er echter onder protest bij neer moeten leggen.

5 opmerkingen:

  1. Wil je de volgende keer wel een foto van een bank of postkantoor uit Groningen er bij zetten.Voor een goede fotograaf moet dat toch geen probleem zijn.
    Dit is voor een lezende net zo storend als voor jou dat giroblauw er uit is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik koos tientallen jaren geleden principieel voor de Postbank. Omdat de Postbank inmiddels haar principes verloor opende ik medio maart een rekening bij de ASN-Bank, "de bank met idealen". Mijn Postbankrekening heb ik per 01-07-2009 opgezegd. ING bekijkt het maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zeurt die anoniem..
    alsof het nu duidelijker is, met zo'n oude ansicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ons hoofdpostkantoor is een meerwaarde voor dit artikel.
    Anders had de schrijver hem niet aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem, wees nou toch verstandig en ga niet ''uit de mond'' van Stormblast1953 praten.
    Stormblast1953 past zijn stukje aan als HIJ dat zelf nodig vindt!!!

    BeantwoordenVerwijderen