woensdag 3 juni 2009

De 300 ste!!!


Wie had dat ooit gedacht op donderdag 25 december 2008.
Mijn zoon Sacha Landkroon leek het leuk voor mij een weblog te starten.
Hoewel ik eerst een gezonde twijfel had ben ik toch begonnen met het bedenken en schrijven van wetenswaardigheden, nieuwtjes, verontwaardigingen, niemendalletjes en zeer serieuze zaken. Coen Peppelenbos mailde mij op vriendelijke manier dat hij me nog niet aan zijn ''weblog-linken-lijst'' wilde toevoegen omdat er eerst maar eens bewezen moest worden of er continuiteit zou zijn met de weblog. (In Jip en Janneke taal heet dat ''laat maar eens zien dat je niet na 2 stukjes alweer stopt!!'')
Inmiddels is dit het 300 ste stukje wat op mijn weblog geplaatst is. Tot mijn grote verrassing blijk ik ook al een grote schare lezers (volgelingen??)te hebben, die voor een gemiddeld pagina bezoek van 50/60 per dag zorgen. Ik ben er gewoon een beetje trots op!!
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de reacties en natuurlijk voor de aandacht
Ik zal er een aantal persoonlijk bedanken!!
Wie ik vergeet of niet noem, wees niet teleurgesteld!!!
Bedankt Sacha Landkroon, Karel ten Haaf, Harry Perton, Hanneke Landkroon, Gerrit Mook, Jos Schuurman, Marc VC, Dirk Jansen, it is aai, Anoniem, Mike Newman, Suzanne, Coen Peppelenbos, Jan K, Ton, Miranda Bolhuis, Ron Jans, Gwendolen, Ewout Bessebal, Igor Wijnker, curieuze neuze, Annette Barendregt, Leidse Glibber, Frans54, catthy, Jude Truus, Dinomar en al die anderen!!!!

4 opmerkingen:

  1. graag gedaan :D
    en van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annette Barendregt4 juni 2009 om 09:22

    Wat leuk dat ik er ook bij sta! Dankjewel. En gefeliciteerd met je mijlpaal. Ik hoop dat er nog velen zullen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga zo door , ik lees met plezier en we zullen je scherp houden.

    BeantwoordenVerwijderen