dinsdag 9 juni 2009

Gesigneerd Exemplaar 17



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is exemplaar nummer 17, het boek ''Koos''.
Het is een boek wat uitgegeven is ter ere van de 50ste verjaardag van de vermaarde groninger horecaman Koos Huizinga.
Koos en ik waren in ons leven op eens ''buren'', mijn werk grensde aan zijn vermaarde horeca gelegenheid ''De Sleutel''. Fijne man, die dat bevestigde met de ''boek traktatie''. ''We zien elkaar altijd , dus jij moet het ook hebben, dat vind ik leuk''!!! Nou, ik vond het zeker heel leuk en voelde me zeer vereerd!!
Koos we zien elkaar nog steeds bijna dagelijks, en dat moet maar zo blijven ook!!
Tot Morgen!! hahahah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten