zondag 30 augustus 2009

Wat is er nou gebeurd?????????????



Wat is er nou gebeurd op deze zondag de 30ste augustus 2009, terwijl ik werken moest?? Van over de hele wereld word ineens mijn foto met de titel ''Regenbui tijdens Delfsail'' massaal bekeken. De foto staat al een volle week op mijn foto site maar vandaag ''breekt de foto ineens door''. Het is onvoorstelbaar te zien dat de foto 171 keer bekeken is (inmiddels 235!!), dat er 86 comments achtergelaten zijn (inmiddels 118!!)en dat 24 mensen hem tot hun favoriet gemaakt hebben (inmiddels 30!!).
Leuk!!! Ik denk dat iedereen die dit blog leest hem wel al eens gezien heeft maar voor diegenen die hem gemist hebben is hij hier nog een keer!! Zelfs ook nog een tweede eraan toe gevoegd.
P.S. Ik zit hier niet naar complimenten te vissen, want ik weet zelf best wel dat het een goede foto is!!!

2 opmerkingen: