maandag 14 september 2009

Zondagavond in het Noorderplantsoen










Zondagavond nog even van de rust in het Noorderplantsoen genoten. Hanneke is een zeer fervente fan van het park, dus komen we er vaak even een wandelingetje maken. Vroeger deden we dat altijd met onze bouvier Boris, maar die is er helaas niet meer.
We gaan dus maar alleen, met ons tweetjes, en het gesprek komt altijd weer op Boris hahaha, Weet je nog... hier deed hij.....was mooi he??.
Vanavond had ik mijn fototoestel niet bij me, en dat speet me erg want het was er prachtig en er waren opvallend veel paddestoelen te bewonderen. De telefoon bracht een klein beetje uitkomst. Na een ''loopje '' van een 3 kwartier, snel weer naar huis want Henkie moest nog even weg!!!

1 opmerking:

  1. Geen goed teken lijkt me, al die zwammen op die 'woudreuzen'. Laatste levensfase. Vaak moeten ze dan wegens 'instortingsgevaar' preventief gekapt worden.

    BeantwoordenVerwijderen