zaterdag 10 oktober 2009

''Mijn Nieuwe Roman''


''Mijn Nieuwe Roman'' is de vorige week gepresenteerde nieuwste roman van schrijver /dichter/presentator/publicist/volkstuinbemester/grappenmaker/K-1 liefhebber (goh, wat doet die vent eigenlijk veel!!) Karel ten Haaf uit Groningen. De man die zichzelf presenteert op de Kortsluiting weblog vroeg mij de achterflap foto voor zijn ''Mijn Nieuwe Roman'' te leveren. Natuurlijk voldeed ik graag aan deze uitdrukkelijke wens.
Zie hier het resultaat van onze inspanningen (hij het boek en ik de foto, hij de ongetwijfeld royale opbrengst en ik een plaatsje in de colofoon, verschil zal er altijd zijn bij een maatschappij waarin gewerkt word, hahaha!!) Karel graag gedaan en succes met weer een kaskraker in spe!! Het boek is in de beter gesorteerde boekhandel te verkrijgen en bij de schrijver te bestellen!!

1 opmerking: