zondag 17 januari 2010

Nieuwe Film

Alle Foto's Zijn Copyrighted By Henk Landkroon a.k.a. Stormblast1953

Hoofdrolspelers maken zich gereed

Teksten worden doorgenomen

Teksten worden doorgenomen

Teksten worden doorgenomen

Kom maar op!!

Alles onder controle!!

Vechtscene

Vechtscene

Vechtscene

Microfoon is even weggezakt

Teksten worden doorgenomen

Regisseur Luuk Verpaalen

Regisseur Luuk Verpaalen

Vechtscene

Held op Sokken

Vechtscene

Vechtscene

Vechtscene

Het Zwaard

Hoofdrolspeler

Vechtscene

Afgebroken zwaardpunt

Vandaag vonden in Groningen de opnamen plaats voor een nieuwe speelfilm.
Het beloofd een zeer spectaculaire film te worden, onder regie van Luuk Verpaalen, die zich afspeelt in de vechtsportwereld.

De hoofdrolspelers verzochten mij foto's te maken van de opnamen.
Nou, juliie weten wel dat ik dan geen ''Nee'' kan en zal zeggen.
Vanmiddag dus naar de filmset.

Mij werd uitdrukkelijk verzocht de naam van de film geheim te houden dus........ geen naam (ook niet voor jou, Harry!!)

Wel mag ik jullie en paar van de foto's laten zien.
Kijk maar even mee, naar een selectie van de bijna 150 plaatjes die ik maakte

5 opmerkingen:

  1. Zoals tegenwoordig zo vaak (niet) gebeurt, komen je foto's weer niet door. Hebben anderen hier ook last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotos. De detailopnames vind ik érg goed !
    Well done

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond dat zwaard er al nogal slapjes uitzien. Liggend op een bank zakt het al door. Daar is geen gevecht mee te winnen, lijkt mij. Of begrijp ik er niets van?

    Jude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Jude: Kijk er toch maar mee uit!!
    Dit is het zwaard waar het topje afgeslagen word. Het is dus een replica, van de andere echte zwaarden waarmee ''gevochten'' werd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je fantastisch bezig, je levert echt een bijdrage aan het culturele Groningen. Wat betreft de film: het deed me denken aan een boek dat ik heb gelezen over samoerai, Shogun heette het, wat je noemt een pagetruner over de Japanse ridderwereld, als je als edelman een scheet liet in het bijzijn van ondergeschikten was dat al een reden voor seppuku (rituele zelfmoord). Wat een prachtige professionele foto's ook. P.S. Brugwachter zou ik een fijn beroep hebben gevonden, maar ik ben er niet alert genoeg voor, en verstrooide brugwachters veroorzaken ongelukken, bv. het licht op groen zetten als het rood moet zijn, of te laat komen en er boze schippers staan te wachten. Of de brug laten zakken als er nog twee schepen aan komen racen.

    BeantwoordenVerwijderen