dinsdag 12 januari 2010

Waarom??

Na het avond eten is het in huize Stormblast1953 vaste ''prik'' even naar het RTV Noord Nieuws te kijken.
Voordat het nieuws begint word de kijker eerst verwend met een aantal reclame boodschappen.
Tegenwoordig is dat schijnbaar noodzakelijk om geld te generen. maar waarom moet ik steeds weer naar een reclameblok van de firma Monuta kijken??
Iedere avond word mij inzicht geboden in de uitvaartwensen van ene Liezetteke, Japio of een ander figuur, die aan het aanvoelen is dat de verscheiding nabij is.
Truus wil in een witte jurk en Kareltje wil in ieder geval Heavy Metal muziek bij haar/zijn afscheid van ons.
Nou het interesseert mij geen ene malle moer!!

Maak nou gewoon eens reclame voor een uitstapje in de buurt, in plaats van dat uitvaart geweld!!
Voor de lezer die nog geen genoeg heeft na mijn tirade heb ik nog een tip, Kijk maar even naar de ideeen lijst van de uitvaart bereider

1 opmerking:

  1. Henk ik ben het volledig met je eens ! Bij ons thuis ergeren wij ons ook al tijden aan die uitvaartreclames...

    BeantwoordenVerwijderen