zaterdag 30 januari 2010

Trots??


Vandaag verscheen er in het Dagblad van het Noorden een interview/verhaal met foto over mij en mijn werk.
Het interview is gistermorgen, na overleg en toestemming met en van de ''Persman van de Gemeente Groningen'', gehouden in een van de brugbehuizingen.
Ik ben tevreden met de foto en het stukje, als werkgever zou ik zelfs een beetje ''gepast trots'' zijn op zulke betrokken werknemers.
Kijk en lees maar even mee!

Journalist Frits Poelman, Fotograaf Corne Sparidaens voor het DvhN

Klik op het artikel voor een vergroting, zodat jullie het ook nog kunnen lezen.

1 opmerking:

  1. Na een mooie wandeling en na je live op de brug gesproken te hebben, las ik je op pagina 11. Mooi stuk, gaat nog wel ergesns publiek opgehangen worden door mij. Hoop op dooi!

    Jude

    BeantwoordenVerwijderen