vrijdag 15 januari 2010

Wolfmother








De australische rock band ''Wolfmother'' zag ik live op 29-05-2007 in de Oosterpoort in Groningen. De band was op dat moment gigantisch populair en veel mensen waren heel erg jaloers dat ik kaarten had weten te bemachtigen voor zoon Sacha, zijn studievriend Danny en voor mijzelf.
Het viel niet mee, maar via via kan je weleens iets bereiken wat je graag wilt.

De band viel een halfjaartje na de totale gekte die rond de band ontstaan was uit elkaar, en iedereen vermoedde dat de band aan zijn eigen populariteit ten gronde gegaan was. Jammer, maar wij hadden ze gezien!!

De band is inmiddels, met wat bezettings wijzigingen weer bij elkaar en leverden met ''Cosmic Egg'' weer een dijk van een plaat af

Terwijl ik dacht ''Die zien we nooit meer terug'', zat ik ''mijn contacten eens door te nemen'' en las tot mijn grote verbazing dat ''Wolfmother'' op 2 juni 2010 weer in de Oosterpoort staat voor een ongetwijfeld grandioos concert in een volledig uitverkochte zaal.

Nu dan de verrassing, Sacha en ik zullen weer vooraan staan!!!!

Hiebij nog een paar fotoos die ik maakte tijdens het concert van 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten