woensdag 24 februari 2010

Bandrecorders


Bandrecorders wie wilde er niet eentje hebben vroeger. Ik wel en nog wel een heel mooie Sony ook!! Een Sony TC 252 om precies te zijn. Weken heb ik er voor moeten sparen, en moeten werken in bedompte bollenschuren. Maar na een veel te lange tijd had ik hem!
De recorder die ik had staat boven dit stukje afgebeeld.

Hoe kom ik hier nou toch op?? Vandaag zag ik een heel leuke site met bijna alle bandrecorders die er waren tussen 1951-1960. Heel mooi om de voorlopers van de dvd, de disc en de Blue Ray weer eens te zien.

Voor de liefhebber !!!http://www.soundtapewereld.nl/Bandrecorders/Jaartallen/1951-1960/1951-1960index.htm

P.S. Laatst zag ik zo'n exemplaar als ik heb staan in een inbrengwinkel.
Het apparaat moest 20 euro opbrengen, de tranen schoten me zowat in de ogen
Die van mij kostte honderden guldentjes (maar hij doet het nog steeds na ruim 40 jaar!!!)
Echt waar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten