zondag 7 februari 2010

Heel Erg Leuk en Verrassend

Afgelopen jaar, op 02-11-2009, deed ik verslag van de passage van de Mercs Uhana.
Collega B.B. en ik lieten midden in de nacht het nieuwbouw schip de Gideon brug passeren.

Wat schetst mijn verbazing toen ik gisteren een reactie bij het verslag las.
Het blijkt dat de kaptein/eigenaar van het schip op mijn weblog terecht is gekomen, het verslag gelezen/gezien heeft en er op reageerde.

Zijn reactie was de volgende:

Capt Mehran zei
Hi

Nice work, nice pics - thanks for taking good care of our baby!

Capt Wahid
Project Manager New Buildings
MSCL, Sri Lanka.

6 februari 2010 05:13

Ontzettend leuk vind ik het!!
Ik zeg dus

''Capt Wahid, you're always welcome for sure''
Greetings from The Netherlands
Henk Landkroon, ''your'' bridge operator!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten