zondag 4 april 2010

Gembeton Terrein April 2010











Langs de Friesestraatweg in Groningen stond tot voor twee jaar geleden de steenfabriek ''Gembeton''. De fabriek is verhuisd naar de Jeverweg (nee, niet de JEneverweg!!)in het industrie gebied Driebond in Groningen.
Het achtergelaten terrein is ''schoon'' opgeleverd (voor waarschijnlijk weer nieuwe studenten huisvesting).
Nu is er echter een heel nieuwe wereld ontstaan op de verlaten plek.
Vandaag ging ik er weer eens kijken, en besloot dit iedere maand te gaan doen nadat ik zag wat een mooie natuur daar aan het komen is.
Iedere maand zal ik 10 foto's maken en plaatsen op dit weblog!

Ga mij NIET nadoen, want het terrein is gevaarlijk!!
Regelmatig zakte ik tot over de enkels weg in een soort van drijfzand achtige ondergrond. UIT KIJKEN DUS!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten