dinsdag 6 april 2010

Uit De Oude Doos 6







''Uit de oude doos'' is een nieuwe rubriek die ik in het leven geroepen heb.
Ik zal hierin oude foto's laten zien, waarvan ik denk dat jullie het leuk zullen vinden de gefotografeerde situaties nog eens te bekijken.

Hier heb ik een paar pagina's uit het programmaboekje van de Grand Prix van 1976 in Zandvoort voor jullie gekopieerd
Vroeger was ik een fanatieke Grand Prix van Nederland/Europa bezoeker.
We woonden redelijk dichtbij het circuit van Zandvoort en ik was vanaf mijn 13/14de jaar (dus vanaf 1966/1967) een trouwe bezoeker van Paas-, Pinkster-, Toerwagens en weet ik wat voor races. Zo ook natuurlijk de Grand Prix.

Klik 2x!!! op de foto's voor een vergroting.

1 opmerking:

  1. Ik ben in 1970 met toenmalige vriendin en mijn broertje naar een Grand Prix in Zandvoort geweest. Tijdens die race verongelukte Piers Courage. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Piers_Courage)

    BeantwoordenVerwijderen