dinsdag 4 mei 2010

Ragnarok in Vera 2



De Noorse band Ragnarok komt niet op 7 mei weer naar Vera in Groningen voor een concert dat zijn weerga weer niet zal kennen, maar op zondagavond 9 mei!!!.
Natuurlijk sta ik net als 22-10-2004 weer vooraan. Oordoppen?? Nee, natuurlijk niet, gewoon gaan met dat volume.
Natuurlijk is het niet verstandig maar ik heb inmiddels al zo veel ''herrie'' over me heen gehad...............
Voor de bezorgde lezer, mijn gehoor laat ik regelmatig controleren en het blijkt uitstekend te zijn!!! Echt waar.
Op You Tube maar eens even naar de filmpjes gaan kijken die deze tour gemaakt zijn
Hier is er eentje die op 18 februari gemaakt is in Nizhny Novgorod Russia.



Ook nog een die gemaakt is in Plan B in Moskow Russia op 13 februari



Dat wordt weer een ''dampend'' feest!!
Oja, er zxijn nog een paar kaarten beschikbaar dus wees er snel bij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten