vrijdag 18 juni 2010

Coen P. beslist niet aan de Thee

Klik op de foto's voor een welverdiende en alles onthullende vergroting






Jullie weten dat ik voor mijn werk de hele dag in de binnenstad van van Groningen vertoef.
Dat je dan allerlei vreemde verschijnselen ziet is normaal.
Toch word je elke dag weer opgeschrikt door iets wat niet ''NORMAAL''is.
Zo ook vandaag weer, een luidruchtig gekir deed de rust op het water van de ''A'' verstommen.
Geschrokken keek ik op en zag.............dat
als de poezen van huis zijn,dan danst de kater in hun midden
terwijl de gemoedstoestand van de heer Coen P. op de voorplecht van het schip geschilderd staat, zong hij het hoogste lied.

Natuurlijk maakte ik een paar fotootjes met mijn telefoontoestel om iedereen mee te laten genieten.

Het bleef nog lang onrustig in de Diepenring dankzij ................
Wie wil weten wie er bedoeld wordt door Stormblast1953 dient te kijken op zijn site Literatuurlog

1 opmerking: