zondag 27 juni 2010

A-Kwartier 25 jaar




Het was Zondag 30 mei 2010 en buurtvereniging Het A-Kwartier bestaat 25 jaar: feest en podium aan de Hoge der A. Goed, goed, het regende pijpestelen, maar het was reuze gezellig en kijk aan: om een uur of 4 klaarde het op. Een afwisselend programma: van poezie tot singer-songwriter, via balkan blues & zangzaad naar tango en swingende jazz. Wil je de foto's gebruiken, dat mag, als je maar mijn naam vermeld. Hier zie je kleine versies van de foto's, zelf heb ik de 'grote' versies.

Ik heb mijn foto's aangeboden aan ''de klup'' maar er is geen gebruik van gemaakt, er is zelfs totaal geen antwoord van mevr.F., waar ik ze naar toestuurde, op gekomen.
Aangezien ik weet dat er mensen zijn die de foto's wel willen zien geef ik hier de link naar mijn foto's van het feest.Plezier ermee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten