vrijdag 11 juni 2010

Plectrums van Kiss



Mijn goede en grote vriend Mart I. uit het brabantse Steenbergen, meldde mij vanmiddag dat hij vrijdagavond 18 juni in het Arnhemse Gelredome als bezoeker bij het concert van Kiss te vinden is!!
Toen hij dat vertelde ging bij mij een lichtje branden!!
Ik heb ooit eens van een bekende, die op en afbouwde bij grote popconcerten, een hele doos met door hem verzamelde plectrums gekregen.
Hij wist dat ik veel verzamelde en dus ook.........plectrums.
Ik zal ze jullie laten zien, het zijn twee gebruikte plectrums van de gitaristen van Kiss

1 opmerking:

  1. Ja, jij hebt er verstand van. Op een van de plectrums staat Peter Criss. Da's de drummer. Ik verwacht niet dat hij een plectrum heeft gebruikt....... Ze zijn wel gemaakt voor de fans. OM het publiek in te schieten. Niet om mee te drummen

    BeantwoordenVerwijderen