zondag 20 juni 2010

Vaderdag



Met vaderdag is het, op mijn werk, een gewoonte mij deze dag te laten werken in het kader van de Zondagdiensten. Het is dit jaar naar ik meen de vierde achtereenvolgende Vaderdag dat ''ik de klos ben''.
Maakt niet uit hoor, maar ik ben zelf nog de bezitter van een vader en schoonvader van resp. 88 en 95 jaar oud.
Zelf ben ik ook nog vader, en wij houden WEL van een traditie!!!
Vandaar dat ik vanmorgen vroeg al getrakteerd werd op een mooi boek van Kees van Beijnum. Het heet Een soort familie en is net ''uit''.
Ik ben er heel blij mee! Bedankt !!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je deze roman gekregen hebt. Ik heb 'm na het lezen van Coens recensie op Literatuurlog op mijn lijstje van te lezen boeken gezet. Laat je me weten of jij 't ook goed vindt?

    BeantwoordenVerwijderen