woensdag 8 september 2010

Nieuwe Rubriek in Dagblad van het Noorden


Alle foto's bij dit item zijn gemaakt door Sacha Landkroon




Vandaag is een nieuwe rubriek in het Dagblad van het Noorden van start gegaan.
De rubriek staat op de ''Middenpagina'' (onderaan pagina 13) en heet ''Spaarzaam''.
Mijn verzameling drumstokjes, die ik door de jaren heen gespaard heb, mocht het spits afbijten.
Weken geleden ben ik al door een van de redactrices van de krant hiervoor benaderd.

Ieder stokje heeft zijn/haar eigen verhaal, bij elk stokje heb ik veel informatie bewaard.
Het is een leuke manier van geschiedenis bewaren, want die is op deze manier ''terug te halen''

Dubbelklik op foto voor een vergroting!!

4 opmerkingen:

  1. Leuk stukje Henk. Hoop je door een verwijzing naar je blog/e-mailadres op mensen te stuiten die hun verzameling willen opofferen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh en dan nog iets: ik heb deze zomer iets vreselijks doms gedaan, waardoor mijn verzameling setlits nooit meer hetzelfde zal zijn: ik heb de setlist van het concert van The Low Frequency in Stereo (bij Vera op 8 juli) kwijtgemaakt. Waarschijnlijk bij 't oud papier terechtgekomen. Daar kwam ik natuurlijk achter toen dat oud papier al opgehaald was.

    Tijdens Noorderzon heb ik er wel een gescoord, van Local Natives. Niet via 't podium - da's niet te doen natuurlijk met die vijver ervoor - maar via het geluid. Daar ben ik dan wel weer blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Henk,
    er schijnt iemand een stokje bij joe door de bus heeft gedaan,zo'n lekkere afgekloven. dat was van Yes, drummer Alan White, dat staat er ook op datum 10 april 1998 martinihal
    groetjes paul

    BeantwoordenVerwijderen