zondag 31 oktober 2010

OPA IS JARIG!!!!!!
















Vandaag 31-10-2010 is opa jarig!!
Opa is mijn schoonvader en dus mijn vrouws vader, hij werd vandaag 96!!!!!

Ja, inderdaad 96 jaar en dat werd gevierd met kado's (opa wilde vooral planten en snoeperijen, hij kreeg ook nog (net als elk jaar) de Marjolein Bastin kalender, waarbij ik dan altijd zeg '' Je moet wel het hele jaar uitdienen hoor''!!! Hij doet dat elk jaar trouw!!!

Er rest mij als overbodige opmerking te vermelden dat er bij opa wel ''een gebakje in gaat''.
Opa, nog heel vele jaren zoals je nu bent, want er mankeert eigenlijk op een paar kleinigheden helemaal niets aan!!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Lijkt me een ontzettend aardige man, hoop dat hij ook het komende jaar weer de kalender uitdient, prachtig!

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 96 jaar, wat een respectabele leeftijd. Je zou 't 'm niet geven! Van harte gefeliciteerd opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hij het nog jaren vol mag houden!

    BeantwoordenVerwijderen