zaterdag 20 november 2010

Sinterklaas Intocht Groningen 2010















Sinterklaas vergat onze stad Groningen weer niet dit jaar,
Duizenden mensen stonden hem op te wachten langs de diepenring in de binnenstad
Jullie weten misschien dat ik zelf brugwachter ben, en in die hoedanigheid de A-brug bediende.
Het was zoals gewoonlijk weer grandioos om te werken tussen de drommen mensen.
Helaas heb ik geen foto's vanaf de brug kunnen maken toen die open stond,(de brug blijft beneden, hij draait over het water heen!!)want ik had een klein chinees jongentje, die helemaal niets van het alles kon zien (na het zijn moeder gevraagd te hebben) op de arm genomen.
Hij vond het prachtig! Nou Hou, want zo heette hij, ik weet zeker dat je het goed gezien hebt en dat je genoten hebt.
Toen ik je weer bij je moeder afzette na een klein kwartiertje ''Sint en Piet'' zei je dat je wilde je dat het nog niet afgelopen was. En zo is het maar net!!!

4 opmerkingen:

  1. "Aaaaaaaaaaaaaaah Henk, wat ben je ook een goeierd met het kleine kereltje, wat aandoenlijk gezicht zal het geweest zijn, die grote kerel, met het kleine mannetje..."

    Gerda (van Jos)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisc zeg die intocht:) Ja hier in Naarden was er ook een, zo schattig al die kinderen met blije gezichtjes. Kijk op mijn blog, dan zie je ons a.s. puppy, fijn weekend, groet JoAnn

    BeantwoordenVerwijderen