zondag 19 december 2010

Anoniem

Er wordt veel ''Anoniem'' gereageerd op mijn weblog bijdragen.
Vandaag werd er ook weer op mijn blog ''Mamamini 2'' anoniem gereageerd.

Ik heb slechte ervaringen met deze vorm van reageren!!
Vandaar dat ik nu nogmaals zeg dat ''Anoniem'' ondertekend zal moeten worden met naam of met iets wat bij mij bekend is, anders zal niet tot plaatsing overgegaan worden!!

Vandaag was dus echt de laatste keer!!
Zonde want er is vaak veel tijd en werk aan de reactie aanbesteed.

3 opmerkingen:

  1. Even ter adstructie van het voorgaande, namelijk dat het veel werk is, een reactie plaatsen op jouw weblog. Even afgezien van het schrijven van de tekst gaan daar zes stappen mee heen:
    - profiel selecteren en naam en url invullen(bij andere weblogproviders gebeurt dat automatisch, maar niet bij Blogger);
    - Doorgaan met: recatie plaatsen
    - Nog eens, maar nu met een rood balkje eronder(wat zou dat toch zijn?)
    - Nog eens van hetzelfde
    - Dan nog eens de woordverifuicatie invullen
    - En dan helemaal aan het eind: je reactie wordt zichtbaar na goedkeuring.
    Het komt me voor dat het laatste alle eerdere omslag overbodig maakt, maar goed. Deze procedure schrikt in elk geval mensen af, Henk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Harry (Gelkinghe)
    Het is ook niet zomaar een weblog, je moet er wel wat voor doen om er aan mee te mogen schrijven!!
    Besef wel dat ik het (meestal) zeer waardeer, maar dat NIETS verplicht is.

    De regels van blogger zijn OOK NIET van mijn hand.

    BeantwoordenVerwijderen