zaterdag 4 december 2010

Een avondje Vera











Natuurlijk was het avondje Vera gisteravond weer geweldig!!
De bands waren geweldig, de sfeer zoals vanouds prima, de mensen in het publiek autenthiek, en het geluid (ditmaal) oorverdovend HARD.
Neem aan dat ik wel het een en ander gewend ben, maar dit was echt een ontzettend groot volume wat de zaal in geslingerd werd.
Geen probleem, oordoppen horen er wat mij betreft niet bij, maar een ander moet ze toch echt maar indoen voor zijn gehoor in de rest van zijn/haar leven.

Ik maakte weer lekker foto's, kletste met veel mensen (tussen de bands door hahaha), dronk wat en scoorde weer bij de drummer een drumstokje voor aanvulling van mijn verzameling.

Er speelde 3 bands
De headliner was Melechesh uit Jeruzalem Israel, die als supports Noctiferia uit Slovenie en Svart Crown uit Zweden mee gebracht had op hun tounee door Europa.
De foto's heb ik in drieen gesplist!
We beginnen met het eerste voorprogramma Svart Crown

Plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten