zondag 26 december 2010

Stormblast1953's weblog bestaat 2 jaar!!


Stormblast1953's weblog bestaat 2 jaar!!
1ste Kerstdag 2008 kreeg ik van mijn zoon Sacha een weblog.Het leek hem leuk voor mij, en daar heeft hij gelijk in gekregen.
Iedere dag probeer ik een of meer stukjes op mijn weblog te schrijven en tot mijn eigen verbazing worden de blogjes nog gelezen ook.
Met de Google translator is het voormijn buitenlandse gasten heel makkelijk geworden de blogjes te lezen.
Natuurlijk werd ik altijd al gezien door mijn vriend Mike in Thailand maar het is hem wel makkkelijk gemaakt nu!!
Uit Malaysia mocht ik Mr Wong begroeten, iedere dag leest hij het weblog en reageert met een leuke comment
Op 1ste Kerstdag 2008 begon ik met niets.
Boven staande tabel is de juiste ''afrekening''

Het gaat dus heel goed al zeg ik het zelf!!! hahaha

1 opmerking:

  1. Gefeliciflapstaart pappie! Ga zo door (met drie uitroeptekens)!!!

    BeantwoordenVerwijderen