zondag 16 januari 2011

De Pers krijgt er Lucht van!!


Dat de nieuwe dichtbundel ''Ideeen op Sterk Water'' (een bloemlezing) van Sacha Landkroon en Maarten Praamstra een hit begint te worden, is te merken uit de persberichten die nu 14!!! dagen voor de presentatie al in de kranten verschijnen.

Wat een verrassing en eer voor de beide debutanten op dit gebied.
Hun uitgeverij de Passage, onder de bezielende leiding van Anton Scheepstra, maakte er onmiddelijk melding van op zijn toonaangevende weblog

Mannen waar moet dit toe leiden????
Wedden dat dit mannen zijn die opstaan en nooit meer gaan vallen!!!

1 opmerking:

  1. Mooi dat er nog een plek is voor poëzie aan de tempels der wetenschap, en dan niet alleeen aan de faculteit der letteren. Ik vraag me alleen af wat Landkroon bedoelt met "wetten der poëzie", zijn die er dan? Volgens mij zijn het alleen de gedichten die met Sinterklaas worden geschreven, die deze "wetten" overtreden. "(En die van De Schoolmeester natuurlijk). Ik zou het leuk vinden naar de presentatie te komen maar weet niet of me dat lukt gezien alle familieverplichtingen.

    BeantwoordenVerwijderen