maandag 28 februari 2011

Spuugzat!!!


GRONINGEN - TV Noord steekt vanaf dinsdag 1 maart in een nieuw jasje. Voortaan wordt Noord Vandaag, het nieuws- en actualiteitenprogramma van TV Noord, in een nieuw decor uitgezonden.

Dat decor is ontworpen door een bedrijf dat ook de decors voor programma's van de landelijke omroepen heeft ontworpen. Dinsdag wordt in de grote televisiestudio in de Mediacentrale overdag nog de laatste hand gelegd aan het nieuwe decor, zodat 's avonds alles gereed is voor de uitzending die om zes uur begint.

Nou, hartstikke leuk zeg!!!
Maar ik word strontzat (spuugzat mag ook!!) van de ''57'' reclame boodschappen in het programma!!
Om de 3 minuten begint er weer een, tegen vals aan klinkend, zingende dame te kwelen dat ik naar Meubel outlet moet gaan!!, terwijl diezelfde stem mij het volgende reclame moment weer probeert te verleiden mijn goud te gaan verkopen bij een en of andere regio toko!!

Hartstikke leuk hoor zo'n mooi decor maar het ''ECHTE JOURNAAL'' wordt toch ook niet steeds onderbroken door die reclame onzin.

Ben ik nou echt de enige die zich hier aan stoort??

1 opmerking:

  1. "Nee je bent niet de enige... ik ook.. Ik zat altijd om 18 uur klaar om " het nieuws" te gaan kijken.. Tegenwoordig zie ik het vaker niet dan wel.. jammer.."

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen