dinsdag 8 maart 2011

Het zit er al weer op!!











De verjaardag zijn we met ons allen weer goed doorgekomen!!
Heel erg leuk vond ik de E-cards van mijn grote vriend Mike Newman uit Thailand, en van Bob en Albertien vanaf een schip in de binnenstad van Groningen.
Via, de voor mij nieuwe media als, Facebook en de fotosite Flickr en Sms mocht ik tientallen gelukwensen in ontvangst nemen. Zie de reacties bij deze blog!!
Telefoontjes van oa mijn Brabantse vriend Mart (de man van Slos radio!!)en sportschoolhouder Earl Blijd van Sportschool Bao Trieu en niet te vergeten mijn fijne collega Hans Bodewes (We proberen elkaar NOOIT te vergeten, en dat doen we dus ook NOOIT).
Mooie cadeau's als, boeken (Handboek Vogels van Nederland, Het diner van Herman Koch), een werkelijk schitterende 21.5 inch breedbeeld monitor voor mijn computer en kaartjes voor de concerten van Triggerfinger en Faithless + nog enig ''bankbiljet werk''
Bijzonder was het bezoek van Opa, die met zijn 96 jaar gewoon opgehaald wilde worden!!!
Het gebakje smaakte nog best, alleen bleek het trapje bij onze voordeur een ietwat moeilijk opgave.
Gewoon effe op tillen dan maar, en wie wil er nou niet door de jarige van de trap af gezeuld worden???

Allemaal hartstikke bedankt voor de heel fijne dag!!!

P.s Dat Opa een ''Duvel'' (dat belgische biermerk!!)schort aangemeten heeft gekregen, berust op louter toeval!!!

1 opmerking: