vrijdag 6 mei 2011

Blood Red Shoes on Stage with Stormblast1953







































Tijdens het bevrijdingsfestival in Groningen trad de band Blood Red Shoes op.
Het was inmiddels ontzettend druk geworden voor het podium, er werd geproken over een kleine 60.000 bezoekers!!!
Vraag niet hoe, maar Stormblast1953 kreeg ineens een uitnodiging om backstage te komen, blauw bandje om de pols en er ging plotsklaps een heel andere wereld voor mij open.
Ik stond op het podium met naast me een zwaar rockend duo (Blood Red Shoes!!)naast me stonden de leden van ''De Jeugd van Tegenwoordig'', kort om ik mocht overal komen naast achter voor onder het podium, niemand keek er raar van op.
Natuurlijk was dit voor mij een kans bijzondere foto's te maken, van de professionele ''collega fotografen'' hoorde ik hoe moeilijk het was een goede foto temaken, want alles was erg donker en de enige verlichting was blauw!!
Toch is het me een beetje gelukt, kijk maar eens mee!!
Plezier ermee, en ik kan jullie vertellen; het was een onvergetelijke ervaring om voor zoveel publiek te staan!!

Wie een idee wil hebben hoe de band klinkt moet maar even luisteren naar een officiele video en een opname in Duitsland



2 opmerkingen:

  1. DAMN wat een mensen....
    Goed gedaan Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk voor je Henk. Het zijn super mooie foto en wat een ervaring.

    Groetjes,

    Marianne (dimormar)

    BeantwoordenVerwijderen