dinsdag 5 juli 2011

Ewout Bessebal Reportage 22


Er gaat niets boven Groningen!!
man man wat een zooitje!!

Ewout Bessebal, onze razende en sneller dan zijn eigen schaduw lopende stadsvriend, kwam weer eens hevig transpirerend bij mij langs om mij de volgende vraag te stellen.
Waarom hebben die homo's en die lesbo's zo'n vreselijke ''tering zooi'' achtergelaten in de binnenstad?
Iedereen is hier het afgelopen weekend gastvrij ontvangen, met alle waardering bekeken en iedereen mocht zichzelf zijn.
Maar nu ligt de halve binnenstad onder de roze ''trek'' snoepies, in de grachten drijven de half leeggelopen roze ''feest ballonnen'' om over de papieren weg werpselen maar niet eens te spreken. Ik zag nota bene zelfs een halfverscheurde Tzum liggen langs de Hoge der A.

Volgens mij, zei Ewout, is het zo dat er een gezegde is dat luidt ''Laat niet als dank voor het aangenaam verpozen voor een ander de schillen en de dozen''
Vraag geen begrip aan iemand die altijd alles netjes opruimt voor dit laakbare gedrag.

Die milieudienst (hetro's?) staan dezer dagen de ganse dag gebukt om alles weer te schonen.

O ja, en die ''Parade'' 's middags vond ik net een combinatie van de Carnavals en Sinterklaas optocht, ook geen olifant te zien (Slurf misschien te lang voor deze gelegenheid???)

Hier wilde ik het bij laten zei Ewout, en weg was hij weer!!

Zeg eens eerlijk, heeft hij gelijk of niet??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten