woensdag 7 september 2011

Verwijderde foto's



De foto's die ik maakte van mevrouw Jane Leusink zijn op haar verzoek verwijderd van mijn weblog, of de foto's ook van de website van ''Dichters in de Prinsentuin'' verwijderd zullen worden weet ik niet. Ik heb de foto's daar NIET geplaatst en ben ook niet verantwoordelijk voor die publicatie. Zie hier het schrijven van mevrouw Jane Leusink aan de redactie van Stormblast1953

Goedemorgen Henk, zoals afgesproken heb ik de Prinsentuinfoto's die u van mij hebt genomen, bekeken. Ik ben daar eerlijk gezegd nogal van geschrokken. U zou me een groot plezier doen met de verwijdering van de tweede en de derde foto (de eerste kan rustig blijven, die is prima). Met dank alvast en een vriendelijke groet, Jane Leusink

Bij heel grote uitzondering heb ik me door mevrouw laten ''sturen'', want ik vraag mij echt af of zij een gedicht uit een bundeltje zou verwijderen als ik me eraan zou storen.
Natuurlijk niet, ze zou wel gek zijn en dan heeft ze nog gelijk ook!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten