zondag 9 oktober 2011

4 mijl van Groningen 2011






















































































































































































De 4 mijl van Groningen werd dit jaar 2011 gelopen op Zondag 9 oktober,
De organisatie vroeg mij foto's te komen maken, perskaart om en fotograferen maar!!
Wie een foto van zichzelf wil downloaden houd ik NIET tegen, wie een afgedrukte foto wil hebben moet maar even contact met mij opnemen.

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de mooie foto's! Groet, Michel (Plato)

    Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P R A C H T I G E serie Henk.
    De wedstrijdfotos zijn subliem !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooie fotos Henk! En jullie stonden precies op de juiste plek om nog even een boost mee te geven, thanks!! Groeten, ook aan Hanneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's... helaas ik sta er niet tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Henk,

    Hartelijk dank nogmaals voor de mooie foto's! Deze vind ik veel mooier dan de finishfoto (dan sta ik er met zo'n verbeten bekkie op).
    Goeie foto's heb je gemaakt, al vind ik mezelf knapper als ik niet hardloop, en ik word er ook niet jonger op zeg,hahahaha
    He Henk, bedankt en we zien elkaar weer!

    Michel

    BeantwoordenVerwijderen