dinsdag 31 januari 2012

Het gonsde al een tijd van de geruchten dat..........


Het gonsde al een tijdje van de geruchten dat..........Peter Wilner, van de bekende vleeswarenhandel Familie Wilner op de Groninger markten, aan het broeden was op een nieuwe traktatie in het vleeswaren gebied.
Vandaag was het zover!! Intimi (waar ik mezelf ook onder mag rekenen) werden met een haast onweerstaanbare glimlach van Peter, naar zijn bekende kraam gelokt.
Terwijl de ''gelokte'' wat onwennig naar het volle maangezicht van Peter staat te loeren wordt hem/haar een werkelijk gigantische gehaktbal in de handen gedrukt vergezeld van de woorden "Zo, ga daar nou maar eens lekker van smullen, ik hoor graag je bevindingen''. De welgevormde bal is op een kunstige wijze omwikkeld met uitmuntende plakjes spek en is bovenop ook nog een afgewerkt met een stukje gesmolten oude kaas.
Het geheel is door Peter's, met zorg samengestelde, crew op de grill gebakken waardoor alles wat knapperig moet zijn ook knapperig geworden is .

Peter, je ''Roderballen'', want zo ga ik ze noemen, zijn geweldig van smaak, structuur en zien er heel smakelijk uit.

Peter Wilner vertelde mij dat de ''RODERBALLEN'' vanaf volgende week in het assortiment zijn opgenomen en dus tegen de bekende ''schappelijke Wilner prijs'' te koop zijn voor een ieder die van een gastronomisch hoogstandje houdt.

Maak hem ''los'' zou Stormblast1953/ik zeggen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten