maandag 19 maart 2012

Mooi begin van een nieuwe week.


Natuurlijk ben ik bevoorrecht met het mooie weer van vandaag,
Ik maakte deze foto om 08.30 uur vanaf mijn werkplek in de binnenstad van Groningen.
Vroeger heette dat vanuit ''mijn'' brugwachtershuisje, nu vanaf ''mijn'' brug-operator standplaats!
Maakt niet uit, de man in het huisje doet gewoon nog steeds de brug open en dicht als de scheepvaart daarom vraagt.
Om 09.00 uur vertrok ik al met een rondvaartboot vol met uitgelaten kinderen door de groninger diepen terwijl mijn collega's met beroepsvaart aan de andere kant van de stad bezig waren.
Het leek wel hoogseizoen vandaag, want het ene na het ander schip bood zich aan voor doorvaart.
Iedereen werd weer op de bekende vlotte door ons door de ''kunstwerken'' gelaten.
Geen klachten, alleen maar blije gezichten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten