woensdag 11 april 2012

Publicatie in de Poeziekrant




De Poeziekrant is een zeer gerenomeerd blad uit Vlaanderen over de poezie in de ruimste zin des woords.
In Nederland wordt het tijdschrift natuurlijk ook uitgebracht.
Het toonaangevende blad, dat 8 x per jaar uit komt, bestond in 2010 35 jaar.

Een van de artikelen in de uitgave van augustus 2010 heet ''Schrappen en Herhalen'', door Renaat Ramon worden ''Mijn Nieuwe Roman'' en ''Schrap Me'' van resp. Karel ten Haaf en Dimitri Antonissen ten tonele gevoerd.
Natuurlijk worden de schrijvers via foto's aan de lezers getoond.
De foto van Karel ten Haaf (de man links met de verfoeide sigaret in het hoofd ''Waarom hoest ik toch zo??'') is een foto van Henk Landkroon (zoals onder op de foto vermeld is).
Henk Landkroon is enige weken voor verschijning van het blad benaderd de foto te ''leveren''.
Hoe weet Stormblast1953 dit allemaal??

Stormblast1953 is Henk Landkroon!!

Ik voel me zeer vereerd
Maar laten we eerlijk zijn, van een knappe kerel kan je alleen maar fraaie foto's maken!
Karel gefeliciteerd met het artikel!!

Dubbelklik op de foto voor een vergroting

1 opmerking:

  1. fijne reclame op je weblog. mooie foto van inderdaad prachtige man!

    Karel ten Haaf

    BeantwoordenVerwijderen